понедељак, 27. март 2017.

Felt monsters / čudovišta od filca/zakrpe


Pozdrav dragi moji...evo za početak postova u ovoj godini odabrala sam zakrpe koje sam uradila unucima za trenerke -koje su naravno pocepali na kolenima.Šta dečacima od 6 i 9 godina uraditi nego -čudovišta?!










Da li i vi krpite trenerke i pantalone ili to više niko ne radi?


                                                                           Pozdravlja vas,

                                                                         

4 коментара:

  1. Ove su zakrpe divne, što bi klinci rekli cool!
    Krpiti, naravno, kao da imaju novu odeću, a štedeti se mora :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šta fali da imaju takve trenerke za po kući i dvorištu a nove za grad i školu i vrtić ?A opet nešto što niko nema i što im je baka pravla .

      Избриши
  2. Odličan post draga! Nominovala sam te za The Versatile Blogger Award, svrati da pogledaš pravila! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Vesna,ne znam šta je,pogledaću.U svakom slučaju HVALA što sam ti u pameti :)

      Избриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>